Ultima perioadă, parcă mai mult ca niciodată, a reprezentat o adevărat provocare când vine vorba despre alimentație și alegerile pe care le putem face privind meniul zilnic. Vă propunem să încercați o rețetă foarte rapidă, sănătoasă, sățioasă și mai ales DELICIOASĂ de gofre, recomandatată atât pentru cei mari, cât și pentru cei mici!

Rețeta de gofre fără gluten și fără zahăr

Ingredientele necesare:

  • 200 g făină de ovăz fără gluten (citiți eticheta, pentru că unele făinuri sunt contaminate cu gluten, fiind obținute în fabrici unde se prelucrează și grâul);
  • 3 banane (recomandat să fie cât mai coapte);
  • 2 ouă;
  • 1 lingură de ulei extravirgin de care doriți sau de untură sau de iaurt gras/smântână grasă;
  • Un praf de sare;
  • ½ linguriță praf de copt bio;

Opțional:

Citeste si:
O vară cu ZeZe în bucate
O vară cu ZeZe în bucate
  • un vârf de cuțit de turmeric pudră, ecologic;
  • arome (de rom, vanilie);
  • o linguriță de cacao;

Vă recomandăm:

Mod de preparare:

Citeste si:
Interviu cu Mara Eliza Barza, SundayPR: „Pentru mine este important...
Interviu cu Mara Eliza Barza,...

Bananele se pasează cu furculița, apoi se adaugă restul ingredientelor și se încorporează cu furculița până obțineți un aluat omogen. Aluat mai poate fi preparat și la blender sau la tocător.

Aluatul obținut se pune apoi în aparatul pentru făcut gofre și gata! Puteți servi gofrele cu fructe (de pădure de exemplu), semințe, nuci, miere sau alt îndulcitor natural, ori pur și simplu le serviți ca atare.

Poftă bună!

Foto articol: De la zefirchik06/ shutterstock.com


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri