Pentru ca nu poti avea zilnic fripturi, nu-i asa? Iar optiunile culinare din zona aceasta, lacto-octo-vegetariana sunt infinite. Infinite si usor de preparat si hranitoare si colorate. Pana si copii se pot bucura de ele.

1. Lipie cu humus cremos

Ai nevoie de o lipie libaneza, un castron de humus, felii de avocado, morcov ras, felii de castravete si frunze de patrunjel. Intinzi humusul pe lipie, apoi decorezi cu legumele crude, impaturesti si ai un mic dejun sau un pranz excelent. Ba chiar o poti lua si la birou sau la picnic, cat inca vremea ne mai permite.

humus

Sursa foto Shutterstock humus

2. O farfurie cu legume la gratar

In principiu poti pune orice leguma pe gratar. Noi iti recomandam un mix interesant de: ardei copti, felii de vinete coapte, felii de dovlecei copti, felii de ceapa coapta, cateva ciuperci coapte. Pune alaturi un sos facut din rosii coapte, usturoi si busuioc. Poate constitui un pranz sau o cina pe cinste, parol!

legume pe gratar

Sursa foto Shutterstock legume pe gratar

3. O salata cu naut, rosii cherry si ceapa.

Modul de preparare al acestei salate este destul de intuitiv. Insa optiunile de legume nu se pot opri aici. Poti adauga castraveti, ardei, masline si frunze de patrunjel. Foarte fresh si plina de vitamine aceasta salata. Reteta aici

salata de naut cu rosii

4. Un sandvis cu halloumi si dovlecei fripti

Imagineaza-ti asta: paine pe vatra, sos de pesto, branza halloumi, felii de dovlecel fript, felii de rosii si cateva frunze de patrunjel, toate incalzite bine pe grill. Cel mai bun sandvis din lumea, asta este!

sandvis cu haloumi si dovlecel

5. Vinete cu branza tofu

O reteta origine chinezeasca, o explozie de gusturi. Gusturi de exceptie, bineinteles! Reteta aici.

vinete cu tofu


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 5 mancaruri fara carne de introdus in meniul zilnic.