Incredibil, dar cei mai multi clientii considera ca daca restaurantul este mai „dezgustator” cu atat mai amuzanta este experienta de a lua masa intr-un asemenea loc.
Inainte de deschiderea acestui restaurant, cel care a venit cu ideea a testat piata pentru a fi sigur ca nu va da faliment. Cum? A vandut inghetata in forme mai speciale specifice bailor. Succesul a fost instant. A reusit sa vanda cu succes timp de patru luni inainte de a deschide restaurantul, desi pretul inghetatei era mai ridicat cu 10 dolari decat al unei inghetate obisnuite.
Daca aveti vreodata ocazia sa ajungeti in Taiwan poate aveti si curiozitatea de a lua pranzul intr-un restaurant cu totul si cu totul diferit!
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară