Incredibil, dar cei mai multi clientii considera ca daca restaurantul este mai „dezgustator” cu atat mai amuzanta este experienta de a lua masa intr-un asemenea loc.
Inainte de deschiderea acestui restaurant, cel care a venit cu ideea a testat piata pentru a fi sigur ca nu va da faliment. Cum? A vandut inghetata in forme mai speciale specifice bailor. Succesul a fost instant. A reusit sa vanda cu succes timp de patru luni inainte de a deschide restaurantul, desi pretul inghetatei era mai ridicat cu 10 dolari decat al unei inghetate obisnuite.
Daca aveti vreodata ocazia sa ajungeti in Taiwan poate aveti si curiozitatea de a lua pranzul intr-un restaurant cu totul si cu totul diferit!
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.