Comunicat de presa
In noua gama se regasesc doua sortimente de eclere: Éclair 3 choco (cu crema de ciocolata alba, neagra si cu lapte) si Éclair framboise (cu crema de vanilie, crema de zmeura si zmeura). Prajiturile in editie limitata sunt cele doua sortimente de Millefeuille: cu crema de vanilie si zmeura si cu multe fructe exotice si parfumate, ambele in forma de inima. Renumitele macarons se gasesc in variantele cu arome de ciocolata, vanilie si zmeura, iar briosele frantuzesti Tropezienne, acoperite cu glazura de ciocolata si vanilie, au luat si ele forma inimii.
„De la un an la altul, ziua indragostitilor devine o sarbatoare tot mai populara printre romani. Si pentru ca franceza este limba universala a iubirii, la Paul invitam indragostitii sa gaseasca inspiratie si cadouri de efect, in noua colectie de Valentine’s Day. Cele mai apreciate deserturi din meniul Paul iau forma de inima si devin o declaratie in sine pentru cei care le primesc″, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Paul Romania.
Brutariile Paul vor sarbatori luna indragostitilor prin concursuri dedicate pe paginile de Facebook si Instagram. Cei care participa pot castiga deserturi in forma de inima si isi pot declara dragostea cu mesaje romantice, inspirate de Paul. Mai multe detalii gasiti pe pagina de Facebook Paul Romania.
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor