Comunicat de presa
In noua gama se regasesc doua sortimente de eclere: Éclair 3 choco (cu crema de ciocolata alba, neagra si cu lapte) si Éclair framboise (cu crema de vanilie, crema de zmeura si zmeura). Prajiturile in editie limitata sunt cele doua sortimente de Millefeuille: cu crema de vanilie si zmeura si cu multe fructe exotice si parfumate, ambele in forma de inima. Renumitele macarons se gasesc in variantele cu arome de ciocolata, vanilie si zmeura, iar briosele frantuzesti Tropezienne, acoperite cu glazura de ciocolata si vanilie, au luat si ele forma inimii.
Pune-ți o dorință (sau 3): De ce suflăm în lumânări la zilele de...

„De la un an la altul, ziua indragostitilor devine o sarbatoare tot mai populara printre romani. Si pentru ca franceza este limba universala a iubirii, la Paul invitam indragostitii sa gaseasca inspiratie si cadouri de efect, in noua colectie de Valentine’s Day. Cele mai apreciate deserturi din meniul Paul iau forma de inima si devin o declaratie in sine pentru cei care le primesc″, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Paul Romania.
Brutariile Paul vor sarbatori luna indragostitilor prin concursuri dedicate pe paginile de Facebook si Instagram. Cei care participa pot castiga deserturi in forma de inima si isi pot declara dragostea cu mesaje romantice, inspirate de Paul. Mai multe detalii gasiti pe pagina de Facebook Paul Romania.
Nestlé își intensifică eforturile de combatere a schimbărilor...

Copiii vorbesc despre viitorul și drepturile pe care și le doresc
Grupuri de suport și pentru aparținătorii pacienților cu cancer
Scrisoare deschisă a Directorului executiv UNICEF: Cinci lecții pe care le putem învăța din pandemie
Povestea ta, de ziua noastră