Deși ciocolata cu lapte rămâne în topul preferințelor pentru majoritatea dintre noi, totuși sunt situații când ciocolata vegană devine căutată, reprezentând cea mai bună soluție pentru pofta de dulce. Iată numai câteva situații când putem opta pentru ciocolată vegană și fără gluten: perioadele de post, regim vegan, contraindicație pentru consumul de lactate sau gluten (alergii, intoleranțe) sau pur și simplu din curiozitate.

Această rețeta de ciocolată vegană și fără gluten poate fi preparată acasă de către fiecare, necesită un timp de doar câteva minute pentru preparare, iar ingredientele sunt sănătoase și pot fi variate după gustul fiecăruia.

Rețeta de ciocolată vegană de casă: cele 3 ingrediente de bază

Cele 3 ingrediente de bază sunt:

Citeste si:
De ce să alegi produse ORGANICE de îngrijire pentru bebeluși și copii
De ce să alegi produse...
  • Partea grasă: 100g unt de cacao (preferabil) sau ulei de cocos/unt de caju sau alt unt vegan;
  • Îndulcitor: 60g zahăr de cocos, dar puteți folosi și miere sau orice alt îndulcitor doriți;
  • 40g Pudra de cacao, opțional puteți adăuga și pudră de roșcove;
  • Opțional - Topping: caju, alune, fulgi de sare, semințe, fructe, fulgi de cocos, migdale etc.

Vă recomandăm și:

Mod de preparare:

Citeste si:
Pan Food lanseaza napolitanele spirala cu gust de copilarie
Pan Food lanseaza...
  • Se topește untul de cacao la foc mic, apoi se adaugă restul ingredientelor de bază și se amestecă până se omogenizează;
  • Se toarnă pe hârtie de copt sau în ce forme doriți amestecul obținut;
  • Se adaugă toppingurile;
  • Se lasă apoi la frigider pentru câteva ore.

Ciocolată este gata! Poftă mare!

Foto articol: De la gresei/ shutterstock.com




Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri