Reteta este usor de pregatit, iar daca nu aveti ingredientele necesare, unele exotice, va ofer si alternative, toate pentru o salata delicioasa si sanatoasa. .

Nu in ultimul rand, broccoli este o leguma sanatoasa, bogata in antioxidanti, care stimuleaza sistemul imunitar, contine calciul, fier, asa ca are grija si de doza voastra de vitamine si minerale. In plus, s-a dovedit ca ar preveni cancerul de san.

Timp de preparare: 15 - min

Dificultate: redusa

Ingrediente necesare pentru salata broccoli:

  • o legatura mare de broccoli
  • 1/2 cana cu otet de orez (otetul de orez are un gust usor dulceag, se poate inlocui cu otetul de mere, autohton)
  • sare
  • piper
  • 2 lingurite cu mustar Dijon (este un mustar iute, voi puteti folosi un mustar, de exemplu, cu hrean)
  • 1 capatana de usturoi zdrobita.

Mod de preparare salata de broccoli:

Acestea fiind zise, iata cum am pregatit salata. Legatura de broccoli se spala bine. Se desfac buchetele in bucatele mici. De la tulpina se indeparteaza partile lemnoase, folositi un cutit mic, ascutit. Tulpina se taie in fasii inguste. Se pune broccoli, tulpina si inflorescentele, intr-un dispozitiv de fierbere la aburi, se la lasa pe foc cca 8 minute. Se incearca cu un cutit sau furculita. Dupa ce s-a inmuiat, se trece printr-un jet de apa rece, ii va pastra culoarea vie.

In tot acest timp, trebuie sa fie gata dressingul. Acesta se obtine din: otet, mustar,sare, piper si usturoi zdrobit.

Puneti broccoli intr-un bol, turnati peste el dressingul. Daca va place salata condimentata, puteti sa mai adaugati sare si piper.

O portie are cca 100 de calorii. Se poate servi atat calda, cat si rece.

Pofta buna!

salata de broccoli

O reteta propusa de: SanatateAcasa Acasa (SanatateAcasa)


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Salata de broccoli.