Testul a constat in a tine mainile in apa la temperatura de 5 grade dupa ce, in prealabil, unele persoane supuse testului au mirosit diferite arome de caramale. Persoanele care au mirosit caramele au reusit sa reziste mai mult timp.
Testul cu mirosurile neplacute nu a avut acelasi rezultat.
Explicatia se pare ca vine din perioada copilariei deoarece mirosul de prajituri era strict legat de recompensa din partea parintilor dar si de palcerea de a savura o prajitura delicioasa.
Creierul are capacitatea de tine minte acele momente si desi timpul trece, acesta reactioneaza in acelasi fel.
Mirosul nu calmeaza doar durerile ci stimuleaza si vanzarile din magazine. Cati dintre noi nu am fost tentati sa cumparam un produs doar pentru ca mirosul acestuia ne “ innebunea” si nu ne puteam abtine sa nu-l cumparam?
Mirosul anumitor esente il face pe cumparator sa cheltuiasa mai multi bani fara sa se mai gandeasca daca ii ajung sau nu banii.
Daca, in interiorul magazinului, se simte miros de esenta de levantica sau nuca de cocos femeile au tendinta de a cumpara mai mult.
Tot pentru femei, pentru incurajarea acestora de a fi gosopodine mai bune, se pun diferite miresme in detergenti.
Mirosul degajat de acesta le fac pe femei sa-si doresca sa mentina curatenia in casa si le ofera in acelasi timp si spor .
Chiar si pentru angajatii magazinelor s-a gasit o solutie. Acestia aveau momente de oboseala si nu mai erau atat de activi ca in alte zile. S-a observat ca esentele de fructe, in special cele care invioreaza dau rezultate remarcabile.
Si barbatii sunt stimulati cu toate ca acestia pasesc mai greu intr-un magazin.
Totusi, daca ii convingem sa intre si simt si un miros care reuseste sa-i induca barbatului ideea de putere si de virilitate, creste si dorinta acestuia de a cumpara.
Învățătorul care a adus prima medalie de aur la școala din Giurgița face naveta 100 km pe zi pentru a le preda copiilor
Studiu: Peste o treime dintre gravide nu au fost la control ginecologic în timpul sarcinii. 18% dintre gravidele incluse în studiu au între 13 și 17 ani
Always, un brand P&G, susține și în acest an beneficiarele Asociației Pe Stop, femei din medii defavorizate, cu peste 220.000 de absorbante distribuite gratuit
Legea Dualității: cum integrăm partea luminoasă și pe cea întunecoasă în plan personal și profesional