IN ACEST ARTICOL:
Think Food este o platforma nou lansata de evenimente si informatii despre hrana si valentele acesteia: sanatate si nutritie, cultura si traditie, istorie si antropologie, viitor si digitalizare, mediu si economie.

Comunicat de presa

Pentru prima data in Romania, peste 30 de speakeri se reunesc pentru a oferi o perspectiva actuala asupra alimentatiei, intr-o serie de evenimente organizate sub umbrela Think Food, de catre Point Public Affairs, agentia de comunicare strategica si public affairs din GMP Group. Evenimentul are loc pe 28-29 ianuarie, la Impact Hub Bucuresti.

„Think Food isi propune sa ne ajute sa intelegem cum se raporteaza romanii la hrana si aduce in atentie teme asupra carora e bine sa meditam: in ce masura ne determina alimentatia viitorul, de ce trebuie sa tina cont companiile din aceasta industrie, care sunt efectele asupra sanatatii, cum comunicam cu un consumator care are asteptari. Va invitam la un ospat de idei ca sa descoperim impreuna ce gandesc romanii, cat de constienti si cat de exigenti sunt”, spune Liliana Munteanu, initiatorul proiectului si Head of Point Connections, business unit in cadrul Point Public Affairs.

Programul si invitatii celor doua zile de conferinte

Miercuri, 28 ianuarie – Think Food Industry

In prima zi a evenimentului, asociatii profesionale si companii din industria alimentara vor discuta cu autoritatile din domeniu si reprezentanti ai clasei politice despre nevoile noului consumator si politicile alimentare. Printre subiectele in dezbatere se afla: exigentele noului consumator care doreste proaspat, natural, fara adaosuri; strategiile de recastigare a increderii acestuia; vulnerabilitatile industriei; problemele certificarii sau relansarea consumului sustinuta de produsele interne.

Joi, 29 ianuarie – Think Food, Speak Food

Cea de-a doua zi, sustinuta de specialistii din GMP Group, este dedicata comunicarii in industria alimentara: Mihai Gongu, creative director GMP Advertising, Bogdan Nitu, director general Webstyler, Nadia Tataru, director general Itsy Bitsy, Ioana Manoiu managing partner GMP PR, Ana Maria Diceanu, Head of Crisis Communication GMP PR, si Laura Florea, managing partner Point Public Affairs. Vom afla ce presupune comunicarea in advertising si in digital, cum se gestioneaza crizele sau cum putem sa vindem ramanand onesti.

Itsy Bitsy, singurul post de radio pentru copii si parinti, va prezenta rezultatele studiului despre produsele alimentare considerate benefice pentru copii. Este primul studiu care pune in oglinda perspectiva celor care recomanda (medici, nutritionisti, educatori) versus perspectiva celor care cumpara, parintii.

Joi, 29 ianuarie – Think Food Inspiration

La final, Think Food va oferi publicului sau „mancare pentru minte” printr-o sesiune de discutii cu medici, nutritionisti, psihologi, care vor vorbi despre hrana din diferite perspective. Printre vorbitori se numara: Aurora Liiceanu, psiholog, Simona Tivadar, medic nutritionist, Pavel Chirila, medic si fondatorul Naturalia si al clinicii Nera, doctor Florin Ioan Balanica, consultant personal de sanatate, Willy Shuster, biogospodar, Monica Stroe, sociolog, Larisa Petrini, health coach, Cristina Mazilu, redactor-sef Good Food.

Mai multe detalii despre program si speakeri sunt disponibile pe www.thinkfood.ro.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri