Un Fel de Tabouleh

12:03, 26 Martie 2014 publicat în Retete culinare3 share-uri

In asteptarea primaverii am pregatit o salata foarte buna, plina de vitamine si de culoare :) Nu e varianta originala de tabouleh, este o adaptare in functie de ce am avut prin casa, adica am folosit cous cous si nu bulgur, dar in rest diferentele nu sunt mari. Aceasta salatica poate fi un pranz de post excelent sau o garnitura langa un gratar de pui. Si nu dureaza decat vreo 10 minute s-o pregatim, tocmai bine ca mai mult timp nici nu avem dimineata pentru pachetelul de pranz

Dificultate: redusa

Ingrediente necesare pentru tabouleh:

  • 6 - 7 rosii cherry
  • 100 g cous cous dezhidratat
  • 1 legatura ceapa verde
  • 2 legaturi patrunjel
  • 2 - 3 linguri ulei de masline (cu ardei iute daca vreti sa fie putin picanta)
  • zeama de la o lamaie
  • cateva frunze de menta
  • sare, piper

Mod de preparare tabouleh:

Cous cousul pe care il aveam trebuia fiert, asa ca l-am fiert vreo 7 minute in apa cu putina sare, dupa care l-am lasat sa se scurga.
Tocam fin ceapa, patrunjelul, menta pe care am taiat-o din tufa de pe pervaz, iar rosiile le taiem cubulete mici.

Citeste si:
Sfaturi pentru un regim natural de îngrijire orală
Sfaturi pentru un regim...

Amestecam toate legumele cu cous cous-ul, zeama de lamaie, sare, piper, ulei. Asezam pe farfurie cateva frunze de salata creata si deasupra punem tabouleh wannabe-ul. Ornam cu o felie de lamaie si savuram aceasta salata care are aproximativ 110 calorii la 100 de grame.

Aceasta reteta a fost recomandata de blogul /furnicuti.blogspot.ro/

Citeste si:
Pui cu rosii si orez | Retete de diversificare
Pui cu rosii si orez | Retete...


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri