Iubim cuvântul “ultrafresh”, iar salata nu ar trebui să lipsească din mesele noastre zilnice. Eisberg a dat oamenilor ceea ce vor. Salata la pachet, pe care o ai acasă, la birou, sau oriunde ai poftă să o mânânci. Nicoleta Scarlat, om de vânzări dedicat la Eisberg, ne povestește în acest interviu cum poate o salată să-ți transforme prânzul sau cina într-o experiență bună.

De când activați pe piață și ce ați devenit azi?

“Eisberg a intrat pe piața din România în 1995 și era o mică, mică companie cu depozit și producție într-o hală de la depozitele Glina. 

La acest moment, avem 100 de angajați și o retenție de personal de 80% ceea ce spune ceva despre modul în care angajatorul Eisberg își face treaba.

Sigur, de la cele câteva kilograme livrate la McDonalds Unirii, am ajuns la cele câteva zeci de tone livrate... Peste tot. Da, suntem altfel față de acel moment și intenționăm să fim și mai altfel, dar numai în condițiile în care firma asta a învățat să facă treabă de la elvețieni- curat și cât de exact îți permite un produs aflat mereu la dispoziția mamei natură.”

 Ce înseamnă Eisberg în magazinele din

România? A devenit salata aceasta un concept cu adevărat serios și demn de luat în seamă, îmbrățișat de cei care vor să mânânce sănătos?

“Ca om de vânzări sper că Eisberg înseamnă un furnizor de calitate, dar cel mai bine spun achizitorii care lucrează cu noi din 1995 încoace. Ca om de marketing aș zice că Eisberg a pus un capăt de pod bun pentru piața de ultrafresh (și concurență), a setat niște standarde de calitate pe piața de legume-fructe și cred că a făcut și un pic de istorie pe raftul magazinelor.

Salata va fi mereu un concept demn de luat în seamă, întrebarea este dacă ești convins sau constrâns să îl iei în seamă.

Noi facem tot posibilul ca indiferent de situația în care te afli să îți fie plăcut consumul de salată.  Vezi www.eisberg.ro

 Cum definiți clienții Eisberg? Sau, aș întreba care este targetul Eisberg?

“Dacă aș avea o monedă pentru fiecare moment în care mi s-a spus că Eisberg este pentru puturoși aș crește profitul firmei cu o sumă substanțială. Și bonusul meu ar fi mult mai fericit.

Noi vedem clientul Eisberg ca pe o ființă conștientă de cât de limitat este timpul pe care îl are la dispoziție pentru toate lucrurile care îi fac plăcere cu adevărat.

Eisberg nu spală salată, eu nu vând apă cu clorofilă, noi îți dăm câteva minute în plus la fiecare salată consumată.

Salatiștii Eisberg sunt acei oameni care știu că tinerețea lor poate fi, sigur nu veșnică, dar mult mai aproape de acest vis. “

 Ce merite îți arogi ca manager în această firmă?

“Nu știu, nu am știut niciodată, dar pentru că este un interviu scris îmi permit să fac pauză și să îl întreb direct pe șef, da? Așadar, el zice că, se pare că sunt un fel de motor al schimbării, cu accent pe dezvoltare și creștere a afacerii. Zice că e suficient. “

  Am aflat că angajații din firma Eisberg sunt o adevărată familie. E un stil de viață care îți oferă împlinirea nu numai ca și carieră?  

“Păi chiar suntem, sora mea se ocupă de partea de producție.

Și da, avem angajați cu diferite grade de rudenie. Credem că, de fapt, ăsta este secretul succesului nostru, o companie poate funcționa la maximum de capacitate dacă situațiile din interiorul ei sunt tratate la fel ca cele din familie.

Te simți bine la birou, nu este o obligație să stai cu oamenii dragi din viața ta, iar conflictele când apar se soluționează și trec mai ușor. “

 Care sunt campaniile viitoare Eisberg și ce anume pregătiți ca noutăți în salatele Eisberg?

“La acest moment se muncește din greu la extinderea halei de producție, iar noutățile vor apărea, sperăm noi, undeva în primul trimestru al lui 2020. Ținem aproape.”

 În ce magazine găsim aceste salate?

“Încolonate în ordine alfabetică Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Profi, Metro, Selgros. “

 Ce experiență ți-a oferit postul de director de vânzări la Eisberg?

“Sunt convinsă că ați dori să auziți numai de bine, dar am avut momente când la câte greșeli am făcut credeam că sunt singurul angajat al firmei, practic acopeream toate greșelile făcute în firmă. Se pare că nu erau capitale dacă sunt încă angajată de aceea cred că experiența obținută este evoluție.

Și știi că eu am spus că singurul defect atunci când cunoști este că îți dai seama cât de puține cunoști de fapt. “

 De ce trebuie să iubim salatele? Mai ales pe cele numite Eisberg?

“Trebuie este un imperativ pe care îl folosesc când exprim lucruri de importanță capitală. Trebuie să fim responsabili de acțiunile noastre, trebuie să avem grijă de planeta noastră, trebuie să înțelegem că nu suntem nemuritori, chiar trebuiesc multe lucruri, de aceea eu mi-aș dori ca iubirea de salate să fie o vrere.

Iar pe cele Eisberg, dacă ați cunoaște echipa (situație în lucru), de la Vlădică la opincă, știu sigur că o să vreți să le iubiți.”


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Salatele: mese variate, colorate si sanatoase.