“ 27 februarie este pentru mine si pentru colegii mei o zi speciala: acum 9 ani lansam primul restaurant La Mama. Mergem pe 10 ani si ne propunem ca atunci cand vom implini un deceniu de functionare sa avem cel putin 10 restaurante, unele din ele deschise si in afara Bucurestiului. Am lansat “La Mama” intr-o vreme in care nu existau restaurante unde sa se serveasca o mancare calda, gustoasa, ca la mama acasa. Astazi suntem un lant de restaurante, un brand 100% romanesc care ofera clientilor sai satisfactia unei mese delicioase si garantia calitatii. Punem foarte mult accentul pe calitatea mancarii si, in acest sens am implementat si certificat, inca din 2006, ISO 9001 si ISO 22000, certificate de managementul calitatii si al sigurantei alimentului.”
Compania Trotter Restaurant, detinatoarea lanturilor de restaurante La Mama si a cafenelelor Cafepedia, a anuntat o cifra de afaceri in 2007 de 8 milioane Euro, si o crestere estimata cu 50 % a cifrei de afaceri in 2008.
In 2007 La Mama a avut in jur de 4000 de clienti zilnic, iar conform unui research intern al companiei, cele mai apreciate mancaruri la La Mama sunt cele care tin de retetele proprii: snitel taranesc, ciorba taraneasca, coastele la gratar, zacusca, muraturile, precum si mancarurile traditionale - ciorba de burta sau fasole, sarmalutele, ciolanul cu varza sau fasole. De asemenea papanasii si limonada sunt solicitate.
La Mama este o retea independenta de restaurante, un brand romanesc, lansat in februarie 1999 cand a fost inaugurat primul restaurant, in Bucuresti. In prezent, compania opereaza 7 restaurante La Mama, unul dintre ele, localizat in Mamaia, avand caracter sezonier. Trotter Restaurant a deschis in Capitala doua cafenele Cafepedia, in zonele Alba Iulia si Universitatii.
Echipa La Mama numara aproximativ 500 angajati atat in restaurante cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central. Se estimeaza ca in 2008, in urma expansiunii propuse de managementul companiei, Trotter Restaurant sa lanseze 400 de posturi libere pe piata de munca.
In 2005, "La Mama" a devenit prima retea independenta de restaurante din Romania, care a implementat si certificat standardele de calitate ISO 9001 si HACCP, in conformitate cu standardele europene, iar in 2007 a obtinut certificarea ISO 22000.
Tot in 2007 La Mama a lansat si serviciul de home delivery, la ora actuala divizia de delivery acoperind 60% din Bucuresti cu 10 masini.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară