Comunicat de presa

Bonduelle Romania lanseaza pe piata Bonduelle Vapeur, o gama noua de legume congelate, pregatite dupa un proces special: gatite la aburi si imediat congelate. Datorita procedeului unic, legumele isi pastreaza gustul delicios, proprietatile nutritionale şi culoarea. Gama cuprinde deocamdata patru tipuri de legume mono: fasole verde pastai, fasole galbena pastai, broccoli si mazare boabe.

Ambitia companiei este a raspunde nevoilor consumatorilor si de a creste categoria de legume congelate natur. Obiceiurile de consum sunt in permanenta schimbare, iar Bonduelle se adapteaza continuu cerintelor acestora.

“Aducem o serie de inovatii in categorie, legumele pastrand tot ceea ce este mai bun, datorita procedeului unic Bonduelle. Ce inseamna? Ca legumele noastre au fost culese, pregatite la aburi si congelate in cateva ore pe parcursul unei zile. Pregatite astfel, este dovedit stiintific faptul ca legumele pregatite la aburi au mai multa vitamina C decat cele congelate. In plus, oferim un ambalaj atractiv, un procedeu exclusiv Bonduelle, o calitate perceputa in farfurie, produse cu o textura crocanta, placuta si un pret competitiv de vanzare, comparativ cu legumele congelate standard. Dorim sa ne diferentiem de competitori si sa raspundem asteptarilor consumatorilor nostri.”, a declarat Monica Rosu, Marketing Manager Bonduelle Balkans.

Legumele Bonduelle Vapeur au inlocuit treptat produsele standard care sunt in sortimentele mazare verde boabe dulce, fasole verde fina, broccoli, fasole galbena fina. In toamna acestui an, urmeaza sa dezvolte gama cu amestecuri noi de legume din aceeasi gama, Bonduelle Vapeur.
Publicul tinta vizat de lansarea Bonduelle Vapeur este reprezentat de femeile intre 22- 55 de ani, din mediul urban, cu venituri medii si peste medie, carora le place sa gateasca si stiu ca sanatatea este gustoasa. Secundar, se adreseaza copiilor cu varste intre 7 -15 ani.

Campania de lansare Bonduelle Vapeur a inceput in toamna anului trecut, prin sponsorizarea show-ului TV Masterchef, avand ca obiectiv principal cresterea notorietatii gamei Vapeur si de asemenea dorinta de a oferi inspiratie culinara.

Incepand din luna februarie 2015, Bonduelle demareaza o campanie intensiva de comunicare, folosind un mix de canale: online (Facebook, Google, aplicatie interactiva), TV – spotul nou va rula pe 10 statii, PR – print & eveniment de presa. Promovarea se va face si in centrele de fitness, in cladirile de birouri, pe autobuzele din Bucuresti, in interiorul metroului Bucuresti, vor fi organizate sesiuni de degustare in magazine.

Pentru ca Bonduelle este un brand jucaus si vesel, foarte aproape de consumator, au fost create patru personaje pline de personalitate, in cadrul unei aplicatii inedite care va rula online. Aplicatia “Rasfata la aburi legumele Bonduelle” ii invita pe consumatori sa se joace, sa intre in universul SPA al legumelor rasfatate si sa gaseasca temperatura si umiditatea potrivite pentru ca cele patru personaje sa sara in ambalaj. Premiile oferite sune pe masura relaxarii: vouchere pentru 2 persoane la SPA, produse de SPA pentru acasa.